27 листопада в Криворізькому національному університеті відбувся 3-й Computer Science & Software Engineering Student Workshop.
Цього року на семінарі були представлені доповіді студентів Криворізького національного університету (Богдан Гребенюк, Микола Клименко, Нікіта Шевців), Криворізького державного педагогічного університету (Андрій Бєлінський), Національного університету «Запорізька політехніка» (Олексій Рудковський), Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Богдана Хмельницького (Дмитро Букреєв) та University of Applied Sciences Heilbronn, Німеччина (Крістоф Каммерер).
Через пандемію цьогорічний семінар пройшов в дистанційному режимі. За тих самих причин і доповідей було відносно не багато. Проте всі вони були цікавими і змістовними, за що ми щиро дякуємо учасникам, їх науковим керівникам, рецензентам та програмному комітету семінару.
Детально ознайомитись з матеріалами семінару можна буде після їх опублікування (слідкуйте за новинами), а сьогодні ми запрошуємо вас до перегляду запису семінару на YouTube-каналі «Криворізькі конференції та семінари»
Прем’єра 30.11.2020 о 10:30: https://youtu.be/Ej_TGpgXTqM
За статистикою сьогодні лише приблизно 10% програмістів – дівчата, і доволі поширена упереджена думка, що програмування – це не жіноча професія. Проте, ще зовсім недавно все було навпаки!
В цьому відео - https://youtu.be/Zv3uz4zu8KY - ми ненадовго заглянемо в часи, коли ще самі комп’ютери були жінками.
Спробуємо відповісти на питання:
- чому Аду Лавлейс вважають першим програмістом?
- хто програмував перші комп’ютери?
- кого вважають першим інженером-програмістом?
І найголовніше: чому на початку комп’ютерної епохи переважна кількість програмістів були жінками, а сьогодні так мало дівчат обирають саме цю професію?
26 вересня нарешті відбувся І етап Всеукраїнської студентської командної олімпіади з програмування!
У зв’язку з карантинними обмеженнями олімпіада проходила повністю в онлайн режимі. Команди могли за власним бажанням зібратися разом у зручному для них місці, або працювати віддалено один від одного, використовуючи для комунікації будь-які зручні засоби.
Всього в I етапі взяли участь 12 криворізьких команд, які представили на змаганнях Криворізький національний університет, Державний університет економіки і технологій, Гімназія-ліцей академічної направленості №129.
Школярі та студенти були активними, наполегливими і показали гарні результати на всеукраїнському рівні. А остаточні результати олімпіади будуть оголошені 1 жовтня.
Сьогодні відбулось вручення дипломів випускникам 2020-го року спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення.
Нажаль, через карантинні обмеження, вручення пройшло без урочистих загальних заходів. Проте, для всіх, хто в цьому році завершив такий важливий життєвий етап, як навчання в університеті, це справжнє свято.
Вітаємо вас, наші любі випускники! Бажаємо вам нових досягнень, перемог і успіхів! Ніколи не зупиняйтесь на досягненому!
13 травня відбувся Третій Міжнародний семінар з доповненої реальності в освіті (AREdu 2020), одним з організаторів якого є Криворізький національний університет та кафедра моделювання і програмного забезпечення.
В цьому році у зв’язку з пандемією коронавірусу семінар пройшов повністю в дистанційному режимі. Проте, це ні як не вплинуло ні на якість семінару, ні на його насиченість. З більш ніж 40 робіт, що були подані на семінар, рецензентами було вибрано 25 найкращих, що і увійшли в програму семінару.
Серед них особливо хочеться відзначити дослідження Любові Панченко, що систематизувала типи книг, що використовують доповнену реальність, та інструменти їх створення. Ганна Варіна, В’ячеслав Осадчий, Катерина Осадча, Олеся Прокоф’єва та Ольга Ковалова представили дослідження з використання доповненої реальності в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутистичного спектру. А Юлія Дюлічева та Катерина Косова представили досвід використання порталу доповненої реальності для надання допомоги людям із розладом аутистичного спектру та тривожністю. Декілька цікавих доповідей були присвячені побудові моделі сонячної системи засобами доповненої реальності та використанню цих моделей у навчанні. Неабияку цікавість у аудиторії викликала демонстрація 3D-квесту, що розробили та використовують у Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» для профорієнтації та оцінки цифрової компетентності студентів. Цікавими та змістовними були також доповіді, що узагальнювали результати використання технологій віртуальної та доповненої реальності у навчанні геометрії, географії, біології, екології, підготовці фахівців з транспортних технологій, екології та фізичного виховання тощо.
Ознайомитись з цими та іншими - не менш цікавими - доповідями, можна в повному записі семінару: https://youtu.be/wP1j98Vs9Xs
Дякуємо всім учасникам семінару, бажаємо їм успіхів у наукових розвідках та нових яскравих досягнень!
Всі статті, що були подані дослідниками на семінар, будуть опубліковані найближчим часом.
Уряд запускає нову програму грантів для навчання IT-фахівців, а також обіцяє...
Велика війна, розпочата росією 24 лютого, трагічно вплинула не лише на українців, а й на їхніх...
З початку війни реєстр Дія.City зріс у понад три рази. Найвідомішими резидентами...
У червні ми провели чергове зарплатне опитування ІТ-спеціалістів і зібрали 15 136 анкет (це рекорд!),...
Українська IT-компанія SQUAD 1 липня звільнила співробітника, який заявив, що підтримує...